پالت چوبی و باکس چوبی صادراتی

ساخت وبلاگ

پالت چوبی سازه ای با ساختار مسطح می باشد و کاربرد گسترده ای در صنعت حمل و نقل و انبارداری دارد. از این رو شرکت های بسیاری در کشور و سراسر دنیا اقدام به ساخت و فروش پالت چوبی نموده اند. پالت های چوبی به گونه ای ساخته می شوند که می توانند تا 1000 کیلوگرم بار را تحمل کنند. محصولات روی پالت چیده شده و با انواع نوار فیکس می شوند. به این ترتیب میتوان آنها را با انواع ماشین آلات حمل و نقل نظیر جک پالت، لودر، انواع جرثقیل، کانتینر و کامیون حمل بار جابجا کرد و یا در انبار نگهداری کرد.

فروش پالت چوبی با عالی ترین قیمت

انواع پالت

پالت ها با توجه به نوع ماده اولیه بکار رفته در ساخت آنها در سه نوع

پالت چوبی
پالت فلزی
و پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت

تولید و در بازار موجود می باشند که هریک برای کاربرد خاصی استفاده شده و مزایا و معایب خودشان را دارند.

پالت چوبی نو با قیمتی عالی

پالت چوبی نو

در بازار انواع پالت های چوبی به فروش می رسند، اما فروش پالت چوبی به دلیل قیمت مقرون به صرفه تر رایج تر است. از پالت چوبی برای کابردهای مختلف از جمله حمل و نقل محصولات مختاف از جمله مواد غذایی و همچنین انبار محصولات مختلف در انبار استفاده می شود. پالت های چوبی رساندن انواع بار با بیش از 1000 کیلوگرم وزن به مقصد را تضمین می کنند.

قیمت پالت چوبی در شرکت نواچوب

قیمت فروش پالت چوبی نو

قیمت فروش پالت چوبی نو تقریبا نصف قیمت پالت پلاستیکی است. پالت های چوبی در ابعاد و اندازه های مختلف و با انواع چوب ساخته می شوند و قیمت آنها با توجه به اندازه و نوع چوب بکار رفته در ساخت پالت تعیین می شود. پالت چوبی ساخته شده از چوب کاج روسی و یا پالت چوبی مارون را می توان به عنوان انواع پالت چوبی مثال زد. بر این اساس دو فاکتور موثر و تعیین کننده قیمت فروش پالت چوبی را اندازه و نوع آن تعیین می کند. بهتر است پیش از خرید و با توجه به نوع کالای خود از فروشنده و تولید کننده مشاوره بگیرید.

فروش پالت چوبی با بهترین قیمت در پارس آپشن

پالت چوبی دست دوم

در برخی صنایع حمل و نقل محصولات پر تعداد نیستند. به این معنی که تولید کنندگان در طول سال تنها یک یا دو بار به حمل و نقل کالای برای رساندن به دست مصرف کننده نیاز دارند. در این شرایط بازشت پالت به دست تولید کننده محصولات چندان به صرفه نیست و در انتهای چرخه فروش محصول پالت ها بدون استفاده می مانند. در این شرایط می توان پالت را مجددا به چرخه مصرف وارد کرد. این پالت ها با عنوان دست دوم به فروش می رسد و نیاز افراد مشابه را برطرف می کنند.

قیمت فروش پالت چوبی دست دوم

قیمت فروش پالت چوبی دست دوم با توجه به اندازه و ابعاد پالت، نوع چوب پالت و تعداد دفعات استفاده شده آن تعیین می شود. پالت نو و دست دوم از نظر قیمت بسیار متفاوت هستند و تقریبا می توان گفت قیمت پپالت چوبی دست دوم یک سوم (1/3) پالت چوبی نو می باشد.

فروش پالت چوبی در ابعاد مختلف

فروش پالت چوبی با کیفیت در نواچوب

شرکت نواچوب تجربه بالایی در زمینه تولید و ساخت پالت چوبی دارد و بهترین و با کیفیت ترین انواع پالت چوبی را به مشتریان عزیز عرضه می نماید. چنانچه به دنبال کسب اطلاعات بیشتر برای خرید پالت چوبی هستید کافیست به وب سایت ما مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. به این ترتیب می توانید بهترین و مناسب ترین پالت را با قیمت عالی تهیه نمایید.

https://navachoob.com

پالت چوبی و باکس چوبی صادراتی ...
ما را در سایت پالت چوبی و باکس چوبی صادراتی دنبال می کنید

برچسب : فروش پالت چوبی, پالت چوبی, باکس چوبی صادراتی , قیمت پالت چوبی , نویسنده : نواچوب navachoob بازدید : 196 تاريخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت: 13:35